Branding & marketing cyclus

Er is een merkstrategie of online marketing strategie bepaald en de eerste stappen in de uitvoering zijn gezet. Er is momentum gecreëerd. Het vliegwiel is in beweging.

Met de Branding & Marketing Cyclus geven we jouw marketing ritme. Ritme wat er voor zorgt dat je het momentum behoud en in beweging blijft.

In een cyclisch proces gaan we samen jouw strategie stapsgewijs realiseren. Of je nu een interne marketingafdeling hebt of dat we een “extern marketingteam” moeten samenstellen, op deze manier bouwen we aan de toekomst van jouw merk en onderneming.

Wat is branding en marketing cyclus?

Wat wordt er gedaan?

  • Bepalen van jaar en kwartaal doelen.
  • Van regisseren tot uitvoeren van de benodigde activiteiten.
  • Elke maand bepalen we of we op de goede weg zijn
  • Eindproduct: resultaat uit samenwerking.

v.a. € 500 p.m.

excl. BTW
Branding & Marketing Cyclus

Ik ga met jouw branding en marketing (team) aan de gang om jouw strategie te realiseren, zodat jij je kunt focussen op het runnen van jouw onderneming.

Klaar om van jouw marketingteam jouw eigen sidekick te maken?

Neem vandaag nog contact op en maak een afpsraak voor een vrijblijvende kennismaking.

Veel gestelde vragen

VINC staat voor: Van Idee Naar Conversie en is een methode gecreëerd door JijOnline.

Het is een methode die zich in talloze cases bewezen heeft en die ons de mogelijkheid geeft om met kleine experimenten jouw merk en onderneming te laten groeien.

Het traject helpt jou om jouw merk- en/of marketingstrategie uit te voeren. Wanneer ik jou hierbij mag helpen, is dat voor een minimale periode van 6 maanden. Afhankelijk van de werkzaamheden, kan er een maximale termijn afgesproken worden. We maken hier afspraken over voorafgaand de start van dit traject. Mocht het traject meer dan 9 maanden gaan duren, zullen er ook evaluatie momenten ingelast worden, waar tussentijds het traject verlengt of juist verkort kan worden.

Er wordt een vast maandbedrag afgesproken voorafgaand de start van het traject.

De prijs wordt bepaald aan de hand van de volgende punten:

  • structureel uit te besteden werk;
  • hoeveelheid werk die door wie gedaan gaat worden;
  • de waarde die het werk oplevert.

De hoeveelheid tijd die dit traject kost is natuurlijk afhankelijk van het deel wat jij doet en wat je uitbesteed.

Daarnaast is het afhankelijk hoeveel je in een maand gedaan wilt hebben.

Maar realiseer je 1 ding:

geen tijd = geen prioriteit.

Nee.

Deze samenwerking komt altijd voort uit de daarvoor bepaalde strategie.

Ondanks Brand Identity Design en Webdesign 2 losse services zijn, kunnen ze ook opgenomen worden in dit traject.

In dit geval moeten deze services verspreid worden over een langere periode, waardoor je minder snel resultaat hebt. Echter kan dit in sommige gevallen juist enorm efficiënt zijn. Hierdoor kan je bijvoorbeeld jouw website al experimenterend opbouwen. In de strategie bepaling, die op voorhand wordt gedaan, zal ik deze overweging meenemen in mijn voorstel.

Ik zal nooit een werkplek opeisen bij jou. Natuurlijk is het soms handig op locatie te werken, maar ik wil vrij zijn in waar ik werk. Natuurlijk maken we hier wel afspraken over, waar dat nodig mocht zijn.

Per situatie zullen we kijken wat het beste is, maar met mijn eigen laptop, een goede wifi verbinding en een lekkere bak koffie kom ik al heel ver.

Op het moment dat er vanuit dit traject experts ingehuurd worden, die beter zijn in wat zij doen, dan dat wij het kunnen doen, dan zal ik deze experts aansturen.

Dit om te voorkomen dat je zelf verstrikt komt te zitten het spinnenweb van communicatie. Hiermee kunnen we tevens de eerlijkheid van de marketinginzet waarborgen.

In het Branding & Marketing orkestratie traject is projectmanagement gebudgetteerd. Dit zijn mijn verdiensten voor het aansturen van de ingehuurde krachten.

Omdat ik altijd de beste oplossing wil bieden voor jou, ontvang ik geen fee voor eventueel ingehuurde professionals. Een dergelijke fee zou namelijk de keuze voor een specifieke expert kunnen negatief kunnen beïnvloeden en de eerlijkheid van de marketing in het geding kunnen brengen.

Om de energie op de strategie te houden, zou ik het niet aanraden om de orkestratie hiervan uit te stellen.

Dan verwaterd het. Ben je dit wel van plan, bespreek dit dan. Dan kunnen we samen kijken wat dit betekend voor jouw strategie.

Heb je nog vragen? Plan een gratis/vrijblijvend gesprek ter kennismaking, en stel je vraag.