Een website is tegenwoordig veel meer dan een visitekaartje. Het is een plek waar jouw potentiele klanten op zoek gaan naar antwoorden, vertrouwen en inspiratie. Het verteld wie jij bent als merk en als persoon.
Maar hoe vertaal je jouw met veel aandacht gecreëerde merkstrategie om naar een effectieve website? Een mooi design maken is één, maar de website inzetten als tool in jouw strategie is een heel ander verhaal. En precies dat maakt mij anders dan andere webdesigners. Ik help jou met het vertalen van de strategie naar een website die voldoet aan alle randvoorwaarden, om een belangrijke tool in jouw toolbox te zijn.
Een website laten maken is per definitie altijd goedkoper, dan dat je het zelf gaat bouwen. En dat geld zelfs voor webdesigners.
Nee, wanneer je al een brand identity / huisstijl hebt, die goed past bij jouw merk, zal deze overgenomen worden in het webdesign.
Het niveau waarop de aanwezige brand identity / huisstijl is omschreven, bepaalt of hier een extra sprint voor nodig is.
De hoeveelheid sprint is volledig afhankelijk van wat de website moet kunnen. Ook de hoeveelheid content creatie heeft invloed op het aantal sprints. Een webshop heeft bijvoorbeeld veel meer werk nodig dan een simpele landingspagina. Een minimaal aantal sprints wat nodig is:
De hoeveelheid sprint is volledig afhankelijk van wat de website moet kunnen. Ook de hoeveelheid content creatie heeft invloed op het aantal sprints. Een webshop heeft bijvoorbeeld veel meer werk nodig dan een simpele landingspagina. Een minimaal aantal sprints wat nodig is:
De randvoorwaarden voor een goed werkende website zijn:
Waarom ik ze niet benoem in het aanbod? Omdat elke website hieraan zou moeten voldoen. Doet het dat niet, dan koop je een kat in de zak.
Heb je je domeinnaam nog niet zelf geregistreerd? Doe dat dan direct, of laat mij je hierbij helpen. Ik help je dan jouw domeinnaam te registreren op jouw naam! De domeinnaam is dan van jou!
Hierdoor voorkom je dan iemand anders er met jouw gewenste domeinnaam vandoor gaat.
Een website moet ergens gehost worden. Je kunt hier zelf hosting voor regelen, maar je kunt de hosting ook onder brengen bij mij.
Ondanks mijn liefde voor Content Management Systeem (CMS) WordPress, wil dat niet zeggen dat het de beste CMS is voor jouw merk/bedrijf.
Daarom kijken we altijd van te voren welk CMS het beste past qua functies, budget en andere eisen die je stelt aan jouw website. Op basis van deze analyse maak jij de keuze voor de oplossing die het beste past bij jou.
Een website kan, afhankelijk van de wensen en behoeften, al heel snel heel complex worden. Dan is het al snel beter om diverse experts aan boord te hebben, die elk een specifiek deel van de puzzel kunnen oplossen.
Wanneer dit nodig is zal ik zelf het projectmanagement op me nemen en een team samenstellen om de website te realiseren. Hiervoor heb ik een breed netwerk aan experts, elk met hun eigen expertise om een uitdaging aan te gaan.
Nee!
Een website is nooit klaar. Het moet onderhouden, geoptimaliseerd en passend gemaakt worden. En dat kan nooit in 1 keer. Blijf experimenteren met content, features en layout, zodat je het optimale resultaat uit je website haalt en jouw website een tool wordt die jouw online brand & marketing strategie versterkt.
Ben je hier niet toe in staat? Heb je niet de know how in huis om dit te kunnen? Of heb je er simpelweg geen tijd voor? Dan zou je dat ook door mij kunnen laten doen.