Vragen uurtje

In het Vragen uurtje leer ik jouw wereld kennen. Waar we bij het intake gesprek elkaar leren kennen, gaan we bij deze discovery Sessie de diepte in. Ik wil alles over jouw bedrijf, jouw markt en jouw klanten te weten komen.

Het doel: alle informatie verzamelen die ik nodig heb om jouw en aanbod te doen wat het beste past bij jouw bedrijf, merk en markt.

Wat doen we in het Vragen uurtje?

Wat wordt er gedaan?

  • Jij doet jouw huiswerkopdracht.
  • Ik interview jou in een sessie van +/- 2 uur.
  • Het eindproduct: binnen 2 weken een passend voorstel om jouw merk te laten groeien.

v.a. € 0

excl. BTW
Wat kost een nieuwe website voor jouw merk?

Leer mij jouw wereld kennen, zodat ik jou de beste oplossing kan bieden voor jouw merk.

Plan nu een intake gesprek, om te kijken of wij samen een Vragen uurtje aan moeten gaan.

Neem vandaag nog contact op en maak een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking.

Veel gestelde vragen

Nee.

Er gaat altijd een Online koffie voorafgaand het Vragen uurtje. Dit om te voorkomen dat jij jouw kostbare tijd stopt in deze discovery sessie, terwijl ik jou (merk) niet verder kan helpen.

De huiswerkopdracht is een simpel digitaal formulier met een aantal vragen over jouw merk. Het betreft vragen die je vaak op moet zoeken in jouw administratie, Google Analytics of andere bronnen. Door deze gegevens van te voren op te zoeken, wordt er veel tijd bespaard in

Over het algemeen is iemand gemiddeld 15 minuten kwijt om het vragenformulier in te vullen.

De huiswerkopdracht zorgt ervoor dat je al een aantal antwoorden hebt op vragen die ik je gedurende het interview ga stellen. Dit bespaard een hoop tijd in het zoeken naar antwoorden en geeft mij de mogelijkheid het gesprek beter voor te bereiden.

Wordt de huiswerkopdracht niet op de afgesproken tijd ingeleverd, zullen we de afspraak voor de Discovery sessie naar een later tijdstip verhuizen. Hierdoor heb je de kans alsnog de vragenlijst in te vullen.

De Discovery sessie geeft mij de mogelijkheid om een passende aanpak samen te stellen, die past bij jouw bedrijf, merk en budget.

Ja.

De Discovery sessie geeft mij de nodige informatie die ik kan gebruiken om jou de best passende oplossing te bieden. Of dit nu webdesign of een volledig strategie traject omvat.

Nee.

Op basis van de gegevens ga ik puzzelen wat de beste oplossing is voor jou. Dit heeft tijd nodig. We plannen dan ook een 2de meeting, ongeveer 2 weken na de Discovery sessie, waarin ik je het voorstel ga doen.

Deze presentatie kost ongeveer 1 uur.

Uitkomst van die presentatie is een passend voorstel en bijhorende offerte.

Dan is er geen nood aan de man.

Natuurlijk is het jammer als we er niet samen uit komen, maar we moeten alleen de commitment aangaan naar elkaar als we er voor de volledige 100% achter staan. Normaliter worden er geen kosten in rekening gebracht voor de Discovery sessie. Wanneer dit wel het geval is, wordt dit van te voren afgestemd.

Nee.

De Discovery sessie is echt bedoeld om te inventariseren wat de wensen en behoeften zijn. Er wordt gekeken naar wat haalbaar is, en wat niet. De uitkomst is een passende aanbieding om een strategie te bepalen, iets vorm te geven etc.

Het enige tastbare wat hier uitkomt is een samenwerking tussen jou en mij. Vanuit die samenwerking komt vervolgens het resultaat.

Het is natuurlijk afhankelijk welke vragen het betreft. Ik zal je niet vragen om je pincode. Maar sommige informatie heb ik simpelweg nodig om mogelijke oplossing zoveel mogelijk te laten passen bij jouw wensen en behoeften.

Ik neem de Discovery sessie op, om terug te kijken. In de 2 uur die we gemiddeld nodig hebben, zal ik heel veel vragen stellen en jij heel veel antwoorden geven. Om er zeker van te zijn, dat ik niks mis neem ik het op om later terug te kijken. Hierdoor zie ik niks over het hoofd en kan ik de beste oplossing aanbieden.

Deze opname, wordt enkel door mij bekeken en wordt verwijderd zodra we de volgende fase van de samenwerking in gaan, of wanneer blijkt dat de oplossing toch niet de beste oplossing is voor jou.

Heb je nog vragen? Plan een gratis/vrijblijvend gesprek ter kennismaking, en stel je vraag.

Schrijf je in voor de Concept Nieuwsbrief

Ontvang de 9-daagse E-mailcursus Merkidentiteit GRATIS in jouw mailbox, door je in te schrijven voor deze nieuwsbrief.