Online koffie

De Online koffie is voor zowel jou als mij een middel om te kijken of er een klik is. Om te kijken of wij elkaar kunnen helpen groeien.

Dit intake gesprek helpt jou om de juiste beslissing te maken als het gaat om het opbouwen van jouw merk of het voeren van een strakke marketing strategie voor jouw onderneming.

Waarom een Online koffie?

Wat wordt er gedaan?

  • In 30 minuten drinken we koffie en leren we elkaar beter kennen.
  • Eindresultaat: We bepalen samen of we overgaan naar een Discovery sessie.

v.a. € 0

excl. BTW
Online koffie

Wat zijn nu 30 minuten op een mensenleven. Het ergste wat je kan overkomen, is dat blijkt dat we geen match zijn. Maar dan heeft het je nog geen geld gekost.

Zin in online koffie?

Neem vandaag nog contact op en maak een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking.

Veel gestelde vragen

In een online meeting van 30 minuten zijn we beide in staat om te bepalen of we werkelijk iets voor elkaar kunnen betekenen.

Doet dat het, dan plannen we direct een discovery sessie in, waarin we gezamenlijk gaan bepalen wat er werkelijk nodig is.

Kunnen we niks voor elkaar betekenen? Dan heeft het maar 30 minuten gekost ipv dat we er allebei zeeën aan tijd en kosten in hebben gestopt.

NEE!

Een intake gesprek is enkel een manier om voor ons beide te bepalen of we meer tijd en energie ik elkaar moeten gaan stoppen.

Als nieuwe klant, vind er altijd een intakegesprek plaats.

Voor bestaande klanten is dat niet nodig.

Nee.

Al zou het wel fijn zijn als je zelf alvast een koffie (of iets anders) hebt gepakt, voordat het gesprek start.

Goede internetverbinding en een goed werkende webcam en microfoon. Normaliter zijn de ingebouwde webcam en microfoon op een telefoon of laptop al voldoende.

Daarnaast zou het fijn zijn als je in een rustige omgeving zit, zodat we elkaar gemakkelijker kunnen verstaan.

Ja, zolang het relevant is en geen acquisitie betreft.

Een intakegesprek duurt 30 minuten en daarin mag je alles wat relevantie heeft tot mijn vakgebied pitchen. Of je nu opzoek bent naar een nieuwe merkstrategie of dat je een vette co-creatie met mij wilt realiseren.

Geef in de opmerkingen wel even aan wat je doel is, zodat ik me er beter op in kan stellen.

Ja, maar enkel in overeenstemming en voor administratieve doeleinden. Hierdoor kan ik me focussen op het voeren van het gesprek en het later terug luisteren.

Wil jij ook gebruik maken van de opnamen? Laat het weten en je ontvangt de download link.

Het intakegesprek is een soort van filter. Enkel hetgeen wat geschikt is, gaat er doorheen en derest blijft achter. Zo kan het zijn dat ik niet aan jouw eisen voldoe. Dan stopt daar het gesprek.

Maar het kan ook zijn dat jij niet aan mijn eisen voldoet. Zeg ik dan “Nee.” Ja dat klop, dan blijken we geen match. Dan verwijs ik je liever door naar iemand die jou veel beter kan helpen dan ik zelf.

Nee. Direct beginnen is geen optie. Om jou goed te kunnen helpen, heb ik meer informatie nodig om te kunnen bepalen of ik de juiste hulp voor jou ben.

Door direct te beginnen, loop je het risico nog veel meer tijd te verliezen, omdat je er dan gedurende het project achter komt dat wij niet de juiste match zijn.

Zwart, zonder suiker, zoals het gemaakt is.

Mag wel een sterke bak zijn.

Heb je nog vragen? Plan een gratis/vrijblijvend gesprek ter kennismaking, en stel je vraag.

Plan een gratis sparringsessie

Schrijf je in voor de Concept Nieuwsbrief

Ontvang de 9-daagse E-mailcursus Merkidentiteit GRATIS in jouw mailbox, door je in te schrijven voor deze nieuwsbrief.