In december 2023 was ik te gast in één van mijn favoriete podcastshows: De Inbound4Cast van Jerrel Arkes.
Hierin kwamen de volgende zaken aanbod:
- Wat doe ik als online brand designer?
- Welke inspiratiebronnen gebruik ik om mezelf te ontwikkelen op het gebied van branding?
- Wanneer ben ik voor mezelf begonnen?
- Waarom ben ik begonnen met dagelijks posten op LinkedIN?
- Waarom richt ik me specifiek op de doelgroep ingenieurs, engineers en developers in de B2B?
- Hoe ziet mijn marketing en contentstrategie eruit?
- Wat houd “eerlijke marketing” volgens mij precies in?
- Hoe wil ik branding en eerlijke marketing toegankelijker maken voor MKB ondernemers?
- Hoe kijk ik tegen de inzet van AI voor marketing en content?
- Tot welke “groep” rekent Paul zichzelf als het gaat om AI en marketing?
En we kwamen erachter dat appelflappen eten geen succes is tijdens het opnemen van een podcast.
Luister de podcast hier:
Maar het is ook gelegd op video: