In een steeds competitievere markt is het cruciaal om te weten hoe jouw merk wordt ervaren. De Lean Merk Audit geeft je een helder beeld van jouw merkidentiteit, onderscheidend vermogen en hoe jouw merkuitingen aansluiten bij de gewenste perceptie. Dit is jouw eerste stap naar een sterker en succesvoller merk.
Start jouw Lean Merk Audit vandaag nog! Ontvang een op maat gemaakt rapport en concrete aanbevelingen.
Je ontvangt direct na het inplannen de Google form in je mailbox. Je zult ongeveer 1 – 2 uur nodig hebben om deze – eventueel samen met jouw team – in te vullen.
De Google Form moet minimaal 2 werkdagen voor de workshop zijn ingestuurd, zodat ik nog de tijd heb om de gegevens te verwerken. Lukt het niet op tijd, verzetten we simpelweg de online afspraak naar een later tijdstip.
Het rapport ontvang je binnen 1 werkdag na de online meeting, in jouw mailbox, incl. opname van de online meeting.
Voor een optimaal resultaat is het belangrijk om de Google Form zorgvuldig in te vullen. Verzamel van tevoren informatie over jouw merkidentiteit, concurrenten en huidige uitingen, zodat je alles bij de hand hebt tijdens de audit.
Ja, voor bedrijven in elke fase. De enige pré is dat de propositie van de startup al duidelijk en getest is. Anders is het sterk aan te raden je eerst daar op te focussen.
Ja, dit wordt meegenomen in de analyse. Maar verwacht geen gedetailleerde website audit. Met deze audit duiken we namelijk niet de cijfers in. Mocht je dit wel willen hebben, geef het dan aan. Dan kijken we samen hoe we die inpassen (mogelijk tegen een meerprijs).
Absoluut, sowieso ga ik je na 2 a 3 maanden nogmaals contacten om te kijken hoe ver je bent gekomen. Daarnaast bied ik legio oplossingen – van workshops en sparringssessies tot volledige strategie trajecten aan, die gebruikt kunnen worden om specifieke aanbevelingen op te volgen.
Nee, de audit helpt je juist bij het opstellen of juist aanscherpen van jouw merkstrategie. Het laat je op een strategisch niveau naar jouw merk en onderneming kijken, zodat je op basis hiervan jouw strategie bepaalt.
Verwacht geen volledig concurrentie onderzoek. Ik kijk door de bril van jouw klant naar de markt. Wat maakt jou en jouw concurrenten nu uniek, of juist generiek? Waar liggen de kansen?
Iedere ondernemer / onderneming is een merk. Of je er nu bewust of onbewust mee bezig bent. De audit laat zien hoe jouw merk ervoor staat en waar je aan gaat werken.
Ja, dit is een waardevolle optie. Als de mogelijkheid er is, een aanrader zelfs.
Je krijgt een gedetailleerd rapport in PDF binnen in werkdag na de online meeting.
Ontvang de 9-daagse E-mailcursus Merkidentiteit GRATIS in jouw mailbox, door je in te schrijven voor deze nieuwsbrief.