Bouw jouw merk met lean en impactvolle oplossingen.

Of je nu gratis kennis zoekt, strategische workshops nodig hebt of volledige begeleiding zoekt: bij De Kunning Concepts vind je de ondersteuning die past bij jouw groeiambities. Ontdek welk level bij jouw merk past en zet de volgende stap.

Video: de combinatie van beeld en geluid is de combinatie die blijft hangen bij je doelgroep.

Vind de ondersteuning die bij jouw merk past.

01.

Gratis jouw merk bouwen.

Gratis artikelen, blogs, video’s en andere tools om zelfstandig aan de bak te gaan met jouw merk. Zo leer je met onze gratis artikelen over lean branding binnen een uur hoe je een unieke merkidentiteit creëert.

Begin hier je heldenreis.

02.

Workshops en Premium Content

Strategische workshops en premium downloads om gericht te werken aan merkidentiteit, differentiatie of het merkimago om jouw merk uniek, herkenbaar en authentiek te maken. 

Zet jouw merk in de schijnwerkers.

Level 03: Merkstrategie

03.

Strategisch Partnerschap

Samen werken we aan een strategie die jouw merk zichtbaar en succesvol maakt. En hierbij richten we ons niet alleen op de strategie, maar helpen we je ook om deze te implementeren. 

Tijd om die cape om te doen.

Hulp nodig bij het kiezen?

We kunnen ons voorstellen dat je nu denkt: “ja leuk, maar hoe weet ik nu wat ik nodig heb?”

Geen zorgen. Plan een GRATIS en vrijblijvende sparringsessie in om te kijken welke hulp jij nodig hebt. 

vakmensen. ondernemers. superhelden

Veel gestelde vragen

Het is als eerste afhankelijk van je budget. Is er geen budget dan ben je automatisch gebonden aan Level 01. 

Maar het is ook afhankelijk van de uitdaging die je hebt, en of je zelf een team hebt die het bouwen van jouw merk op zich neemt. 

Maar de beste manier om erachter te komen is door simpelweg een Gratis Kennismakingsgesprek in te plannen. Dan helpen wij je op weg in het maken van de juiste keuzes. 

De looptijd van strategie trajecten is gemiddeld 6 weken. 

De looptijd van de tractie fase is gemiddeld 2 maanden. 

En indien van toepassing worden er voor een langdurige samenwerking van te voren duidelijke afspraken gemaakt over de beschikbaarheid van uren.  

Begrijpelijke vraag maar dat is afhankelijk van de volgende factoren:

  • Hoever ben je / zijn jullie al? 

 

  • Wat zijn de uitdagingen die overwonnen moeten worden?

 

  • Welke tactieken gaan erin gezet worden. 

 

Het mooie van de Lean aanpak is dat we ons focussen op wat er werkelijk nodig is, waardoor er zo snel mogelijk resultaat geboekt gaat worden. Er bestaan echter geen shortcuts. 

Zoals hierboven al uitgelegd is het afhankelijk van de situatie. 

Maar wat wel gezegd kan worden:

  • Bij workshops ga je gericht op zoek naar antwoorden / inzichten. Deze worden duidelijk tijdens de workshop, waarna je er direct mee aan de gang kunt. 

 

  • Bij een strategie traject heb je een langere adem nodig. En dat kan ook niet anders. Er is geen shortcut naar duurzame groei. 
  1. Onze aanpak is gebaseerd op de door ons ontwikkelde Lean Merk Cyclus, waardoor we iteratief werken en gericht zijn op duurzame groei. Het is een aanpak die zich niet enkel focust op strategie, maar je ook helpt met het uitrollen en blijven ontwikkelen ervan. 
  2. Onze missie is het toegankelijk maken van Lean Branding en Eerlijke marketing voor het volledige MKB (incl. ZZP). Al onze diensten en expertise zijn hier op afgestemd. 
  3. Ondanks we als team opereren om jouw uitdaging aan te pakken, bestaat ons team volledig uit zelfstandig ondernemers. Hierdoor kan er geschaald en gekrompen worden na de werkelijke behoefte’s die jij hebt. 

 

Leestip: Heb ik een rebrand nodig? 

Geen probleem. Dit betekend dat je al bewust aan jouw merk aan het bouwen bent. 

Met behulp van de Lean Merk Cyclus brengen we in kaart hoe het ervoor staat en wat de volgende stappen zijn die jij nodig hebt om jouw merk naar het volgende niveau te brengen. 

Ja! Het bouwen van sterken merken en het gebruik maken van eerlijke marketing zou voor elke ondernemer toegankelijk moeten zijn. Of je nu een ZZP’er bent, of een MKB’er met 500 fte, met onze gratis content kan je de eerste stappen zetten in het bouwen van jouw merk. Ongeacht budget. 

Denk hier vooral aan kennisrijke artikelen. Van diepgaande artikelen tot praktische how-to gidsen. Er zijn blogs, podcasts, video’s en zelfs gratis downloads te vinden. 

Ons huzarenstukje is de gratis 9-daagse emailcursus Merkidentiteit, waarin je elke dag een stap maakt in het in kaart brengen van de door jouw gewenste merkidentiteit. 

Absoluut. Je kunt altijd opschalen naar Level 2 of Level 3 zodra je daar klaar voor bent of extra ondersteuning nodig hebt.

We hebben een breed scala aan workshops, waarvan een deel los aan te bieden is. Denk aan de Brand  Identity Workshop en Merkassociatie workshop. Een overzicht van deze workshops vind je hier. 

Maar we hebbe meer workshops in ons arsenaal, die veelal gebruikt worden in strategie trajecten, wanneer ze aansluiten bij de behoefte van de opdrachtgever. Mocht je op zijn zijn naar een specifieke workshop, schroom om ons te contacten. 

Jij neemt met jouw team deel aan de workshop, terwijl wij deze faciliteren. We zijn niet voor niks de sidekick in Lean Branding en eerlijke Marketing.

Ook eventuele resultaten worden onder begeleiding van ons utigewerkt. We plannen altijd voorafgaand de workshop een intake om alle details door te nemen. 

Beide. Onze workshops zijn flexibel en  gericht op zowel de solopreneur, als complete teams. 

Tijdens de voorbereiding wordt aan de hand van jouw doelen bepaald wat er werkelijk nodig is en hoe we dat gaan invullen. We spreken dit altijd af, voordat we tot een akkoord komen, zodat jij ook weet of de betreffende workshop ook werkelijk iets voor jou is.

Ja, we passen onze workshops graag aan jouw sector en specifieke behoeften aan, zover dat nodig en mogelijk is. 

Afhankelijk van de aanpassingen, kan kunnen hiervoor extra kosten in rekening gebracht worden. Dit wordt altijd vooraf besproken, zodat je nooit tegen ongewenste verrassingen aan loopt. 

De meeste workshops zijn zowel online als offline uit te voeren. Wanneer je verwacht dat ik fysiek in de ruimte aanwezig ben, worden afhankelijk van de afstand eventuele reis- en verblijf- kosten in rekening gebracht. 

Ook dit wordt tijdens de intake besproken. 

Dit hangt af van jouw behoeften, maar gemiddeld vragen onze trajecten een inzet van 2 tot 6 uur per week. 

De looptijd van strategie trajecten is gemiddeld 6 weken. 

De looptijd van de tractie fase is gemiddeld 2 maanden. 

En indien van toepassing worden er voor een langdurige samenwerking van te voren duidelijke afspraken gemaakt over de beschikbaarheid van uren.  

We werken nauw samen via workshops, strategische sessies en regelmatige updates om ervoor te zorgen dat jouw team betrokken blijft.

Om alles in goede banen te leiden, zal er een digitale projectomgeving opgezet worden. Afhakelijk van de bezetting en beschikbaarheid, kan  het desgewenst ook in het projectmanagement systeem van jou opgenomen worden.

Geen zorgen, we stemmen onze aanpak af op jouw beschikbaarheid en kunnen veel werk voor je uit handen nemen. 

Wel is het aan te raden niet te veel tijd tussen de verschillende stappen te laten zitten. Want dit komt de efficientie en het resultaat niet ten goede. In dat geval kunnen we betere voor een simpelere aanpak gaan, waardoor er minder tijd van jullie wordt gevraagd en je toch werkelijk stappen gaat maken. 

Let wel: minder tijd is minder resultaat. 

Plan een gratis sparringsessie

Plan een gratis sparringsessie