Doorbreek het glazen plafond!!!
Ken je dat? Je bent – sinds je voor jezelf bent begonnen – alleen maar gegroeid met jouw onderneming. Alles ging je voor de wind.
Maar nu lijk je op een punt te zijn gekomen waar de groei stagneert. Je moet steeds harder werken om hetzelfde resultaat te behalen als gisteren. Veel ondernemers groeien tegen een onzichtbaar plafond. Dit is het glazen plafond. Ontdek hoe je deze barrière kunt herkennen en doorbreken.
Videoserie
Herken de signalen van het glazen plafond
Ontdek hoe jij jouw glazen plafond kan herkennen aan de hand van deze serie aan shorts. Het is een 11-delige serie, waar elke dinsdag een nieuwe aflevering toegevoegd zal worden.
Met deze korte video’s kom je erachter hoe je het glazen plafond kan herkennen en doorbreken.
de indicatoren op een rij
Hoe herken je het glazen plafond
Veel ondernemers stuiten op groeibeperkingen zonder te weten waar het aan ligt. Hieronder zie je de meest voorkomende indicatoren van het glazen plafond. Herken jij jezelf in één van deze punten?”
Lijst van indicatoren:
Moeite met personeel vinden.
Constant uitleggen wat je doet.
Concurreren op prijs in plaats van op waarde.
Geen consistente groei in websiteverkeer.
Weinig loyale klanten.
Verkeerde klanten aantrekken.
Niet genoemd worden door anderen.
Verward worden met de concurrent.
Stagnerende of dalende verkoop.
Geen eenduidige vormgeving en boodschap.
Hogere marketingbudgetten nodig voor hetzelfde resultaat.
Negatieve feedback zonder verbeteringen.
Onvoldoende aansluiting bij markttrends.
Moeilijkheid om partnerschappen op te bouwen.
Lage Net Promoter Score (NPS).
Te veel afhankelijkheid van één marketingkanaal.
Onvrede binnen de organisatie, rumoerige cultuur.
Wil je weten hoe je het glazen plafond kan doorbreken?
Registreer je hier!
Doorbreek het glazen plafond met Lean Branding
Om door het glazen plafond te breken heb je een frisse manier van denken nodig. Lean Branding helpt je om simpel en effectief jouw merk op te bouwen. Niet met de focus op design, maar juist op jouw als ondernemer en jouw klant. Stap voor stap bouw je aan jouw merk, zodat alles weer gaat werken. Van je marketing tot de cultuur binnen jouw bedrijf.
In een cyclisch proces blijven we continu aan je merk bouwen. Met alles wat je doet. Resultaat? Je doorbreekt het glazen plafond en creëert duurzame groei. Niet alleen omzet, maar ook in het plezier van het ondernemerschap. Je kunt je weer bezig houden met jouw passie, jouw vak.
Meer weten over Lean Branding en hoe het jou kan helpen? Schrijf je dan nu in voor het e-book: Lean Branding, een strategie die wel vol te houden is.
Paul Hendriks
Laten we een e-book schrijven
Ineens heb je het. Je schrijft een artikel over een hersenspinsel. Een nieuwe kijk op branding. Je pitcht het bij een aantal vakgenoten en ondernemers. En dan blijk je ineens iets te raken. EUREKA!!!
Laten we branding weer simpel maken. Simpel maken door het lean te maken. Ik begon met schrijven en voordat ik wist zat ik al aan 80 pagina’s en een bak aan nieuwe ideeën. En dan was het e-book nog verre van af.
Met dit e-book introduceer ik een nieuwe kijk op branding, die het simpel, gemakkelijk en effectief maakt voor elke ondernemer. Van de kleine ZZP-er tot aan de grootste MKB-ers.
Een kijk op branding, waarmee jij jouw onderneming kan transformeren tot de superheld van jouw doelgroep
Klaar om met jouw glazen plafond te doorbreken?
Registreer je nu, om het e-book al voor de lancering te ontvangen.
Wil jij als eerste het e-boek in jouw bezit hebben?
Wil jij de unieke kans om het e-book te bemachtigen voordat het officieel gelanceerd wordt? Schrijf je hieronder in en ontvang als eerste de exclusieve link om het e-book al te kopen één week vóór de lancering.
Jouw gegevens worden enkel gebruikt voor de lancering van het e-book en worden daarna verwijderd, tenzij je je ook ingeschreven hebt voor de nieuwsbrief. Anders kan ik je immers geen nieuwsbrief sturen.