Gratis jouw eigen merk bouwen

Het bouwen van jouw merk is niet duur. En je kunt er vandaag nog mee beginnen. Hier vind je alles –  artikelen, podcasts, downloads en video’s – wat je kunt gebruiken om van jouw merk de superheld te maken. 

Geen inlog, e-mailadres of abonnement nodig. Alle kennis is vrij en on-demand beschikbaar voor jou, zodat jij zo snel mogelijk kunt beginnen met het bouwen aan jouw merk. 

Lean branding:

Bouw jouw eigen merk

Kies de contentvorm die jij het fijnst vindt.

Eerlijke marketing:

Breng je merk in beweging

"Jouw website geeft jouw merk en marketingcampagnes een digitaal thuis"

Strategisch Webdesign:

Geef je merk een platform

Wil je altijd als eerste op de hoogte zijn?

Schrijf je in voor
De Concept Nieuwsbrief.

Alle gratis kennis op één plek

BLOG

Waarom elk merk een Lean Merk Audit nodig heeft

PODCAST

De verpakking als stille kracht achter je merkbeleving met Dirk van den Elzen

PODCAST

Authenticiteit is geen strategie met Ferdi van den Berg.

PODCAST

Focus op wat belangrijk is, dan volgen de resultaten vanzelf met Stephan Bloemberg

BLOG

Het glazen plafond: oorsprong, herkenning en aanpak.

PODCAST

Veiligheid begint bij luisteren, niet bij regels met Ilse Jansen-Bloemberg

PODCAST

Waarom authentieke relaties de sleutel zijn tot succes met Jessica van Horssen

PODCAST

Verbinding creëert impact: de lessen van Bouke de Jong

BLOG

Heb ik een rebranding nodig?

BLOG

1 jaar dagelijks posten op LinkedIn: Personal branding met resultaat

BLOG

De oorsprong van The Origin Story Podcast

PODCAST

Zie kansen waar andere stoppen met Eric van Droffelaar

Plan een gratis sparringsessie

Brand design, het ontwerpen van jouw merk. Vanuit een sterke en passende merkstrategie jouw eigen merk opbouwen. Een merk wat de superheld wordt van jouw klanten.

Een merk bouwen, is voor velen nog onbekend terrein. Het wordt gezien als iets wat duur is, een lange aanloop tijd heeft en als niet meetbaar. Maar het tegenstelde is waar.

Jij kunt zelf beginnen met het bouwen van jouw merk met deze kennis. En jouw merk geeft jouw vervolgens richting. Je maakt gemakkelijker beslissingen, je investeert efficienter en je trekt de juiste klanten en medewerkers aan.

Lees hier hoe jij zelf jouw eigen merk kunt opbouwen.

Waar het bouwen van een merk jouw richting bepaalt, geeft marketing jouw onderneming en merk wind in de zeilen. Maar dan is het wel de kunst om de juiste windvlaag te pakken.

Vooral de digitale marketing veranderd in een rap tempo en het is moeilijk om bij te blijven. Al helemaal, wanneer jij zelf geen marketeer bent.

Daarom geef ik je met deze content de mogelijkheid de juiste keuzes te maken en jouw onderneming in de juiste richting te duwen. Maar ook door je te behoeden van gelikte gluiperds en je te focussen op eerlijke marketing.

Lees hier hoe jij marketing kunt gebruiken voor jouw onderneming. 

Een website is meer dan een digitaal visitekaartje. Het moet een onmisbare tool zijn om jouw merk te uiten, jouw klanten door de klantreis te loodsen en om jouw processen optimaal te ondersteunen.

Daarom is het belangrijk dat je als ondernemer niet voor standaard webdesign gaat, maar voor strategisch webdesign. Hier wordt de ontwikkeling van jouw website een onderdeel van jouw merk- of marketingstrategie.

Je blijft (eventueel samen met betrokken partijen) jouw website door ontwikkelen zodat jouw website meegroeit met jouw onderneming en merk. Zelfs zo, dat jouw website jou helpt de groei te realiseren.

Lees meer over Strategisch Webdesign hier.