Gratis kennis voor een sterker merk.

Het bouwen van jouw merk is niet duur. En je kunt er vandaag nog mee beginnen. Hier vind je alles – artikelen, podcasts, downloads en video’s – wat je kunt gebruiken om van jouw merk de superheld te maken.

Geen inlog, e-mailadres of abonnement nodig. Alle kennis is vrij en on-demand beschikbaar voor jou, zodat jij zo snel mogelijk kunt beginnen met het bouwen aan jouw merk.

Lean branding:

Bouw jouw eigen merk

Kies de contentvorm die jij het fijnst vindt.

Merkscan

Creëer een duidelijk beeld van jouw merk

Eerlijke marketing:

Breng je merk in beweging

"Jouw website geeft jouw merk en marketingcampagnes een digitaal thuis"

Strategisch Webdesign:

Geef je merk een platform

Wil je altijd als eerste op de hoogte zijn?

Schrijf je in voor
De Concept Nieuwsbrief.

Alle gratis kennis op één plek

PODCAST

De scherpe blik van Elmke Hendrix: de kracht van luisteren en detail

BLOG

Lean Branding Boek: mijn zoektocht naar eenvoud in merken bouwen

PODCAST

Hoe Deloryan Hommers van haar passie voor paarden een wereldwijd succes bouwde

BLOG

Merkstrategie op 1 A4 (Lean editie)

DOWNLOAD

Merkstrategie op één A4

PODCAST

Van MS-diagnose naar marketingbaas: het verhaal van Michèlle Theisen

BLOG

Waarom veel ondernemers niet aan branding beginnen (en wat ze missen)

PODCAST

Bruggen slaan tussen merkspecialisten en ondernemers met Michiel Entrop

BLOG

Merkstrategie implementeren? Dit is waarom het vaak misgaat

PODCAST

Hoe visie compliance menselijk maakt met Loïc Brandsma

BLOG

Waarom jij niet de klanten aantrekt die je wilt (en wat je daaraan kunt doen)

PODCAST

Sebastian Kopp: van pokerende pionier tot regisseur van groei

Plan een gratis sparringsessie

Brand design, het ontwerpen van jouw merk. Vanuit een sterke en passende merkstrategie jouw eigen merk opbouwen. Een merk wat de superheld wordt van jouw klanten.

Een merk bouwen, is voor velen nog onbekend terrein. Het wordt gezien als iets wat duur is, een lange aanloop tijd heeft en als niet meetbaar. Maar het tegenstelde is waar.

Jij kunt zelf beginnen met het bouwen van jouw merk met deze kennis. En jouw merk geeft jouw vervolgens richting. Je maakt gemakkelijker beslissingen, je investeert efficienter en je trekt de juiste klanten en medewerkers aan.

Lees hier hoe jij zelf jouw eigen merk kunt opbouwen.

Twijfel je waar te beginnen met je merk?
Of ben je benieuwd hoe jouw merk er écht voor staat?

De merkscan geeft je direct inzicht in de staat van je merk: wat werkt, wat tegenwerkt en waar de kansen liggen. Geen vage adviezen, maar concreet overzicht én richting.

Kies de variant die bij jou past:
– een snelle nulmeting,
– meer context en analyse,
– of een diepgaand onderzoek inclusief klant- en teaminzichten.

Ontdek wat een merkscan voor jouw merk kan betekenen.

Waar het bouwen van een merk jouw richting bepaalt, geeft marketing jouw onderneming en merk wind in de zeilen. Maar dan is het wel de kunst om de juiste windvlaag te pakken.

Vooral de digitale marketing veranderd in een rap tempo en het is moeilijk om bij te blijven. Al helemaal, wanneer jij zelf geen marketeer bent.

Daarom geef ik je met deze content de mogelijkheid de juiste keuzes te maken en jouw onderneming in de juiste richting te duwen. Maar ook door je te behoeden van gelikte gluiperds en je te focussen op eerlijke marketing.

Lees hier hoe jij marketing kunt gebruiken voor jouw onderneming. 

Een website is meer dan een digitaal visitekaartje. Het moet een onmisbare tool zijn om jouw merk te uiten, jouw klanten door de klantreis te loodsen en om jouw processen optimaal te ondersteunen.

Daarom is het belangrijk dat je als ondernemer niet voor standaard webdesign gaat, maar voor strategisch webdesign. Hier wordt de ontwikkeling van jouw website een onderdeel van jouw merk- of marketingstrategie.

Je blijft (eventueel samen met betrokken partijen) jouw website door ontwikkelen zodat jouw website meegroeit met jouw onderneming en merk. Zelfs zo, dat jouw website jou helpt de groei te realiseren.

Lees meer over Strategisch Webdesign hier.